Com Associació de Famílies d’Alumnes (AFA), treballem per consolidar i fer créixer la comunitat educativa de l’escola Lluis Vives. Col·laborem, recolzem i treballem de la ma de la direcció de l’escola, amb la fi de sumar i contribuir durant l’etapa d’escolarització dels nostres fills i filles, per a que sigui un camí d’aprenentatge conjunt i uns anys de compartir i créixer en família.

ELS NOSTRES OBJECTIUS

• Millorar els espais de l’escola.
  • Complementar el seu projecte educatiu.
  • Promoure la participació de les famílies en la gestió del centre.

DE QUINA MANERA PODEM PARTICIPAR?

• Puntualment, com a voluntari en les diferents festes i/o actes que s’organitzen a l’escola.
  • De forma regular, en alguna de les comissions de treball de l’AFA.
  • Com a delegat/-ada i/o subdelegat/-ada de la classe dels nostres fills o filles.
  • Com a representant de les famílies dins del Consell Escolar del centre.
  • Com a membre de la Junta de l’Associació de Famílies.

QUÉ ES LA JUNTA DE L’AFA?

És l’òrgan gestor de l’Associació de Famílies, es la seva veu i, a més a més, actua d’intermediària entre la Direcció escolar i la resta de famílies.

COMISSIONS DE TREBALL