Reunions principi de curs

By 6 Setembre, 2020Activitats, Notícies

Benvolgudes famílies,

esperem que estigueu tots bé tenint present  els moments delicats que estem vivim, us recordem que el proper dilluns 14 de setembre iniciem el nou curs escolar amb molta força i moltes ganes de tornar-nos a veure i reprendre totes les tasques que van quedar parades el passat 12 de març i que vam continuar de forma telemàtica.

Aquest nou curs per motius de salut i seguretat s’han implementat totes les mesures que dicta el Departament d’Educació i Salut i per aquest motiu considerem necessari la realització de totes les reunions d’inici de curs de forma telemàtica, abans d’aquest inici amb els alumnes, per aquest motiu us convidem a connectar-vos a les sessions que es convocaran per nivells.

A continuació us informem de les dates i hores de totes les reunions  i de forma individual se us enviarà a través del ClassDojo l’enllaç de Zoom a les que us heu de connectar.

P3 dimecres 9 de setembre a les 9:30h.

P4 dimecres 9 de setembre a les 17h.

P5 dimarts 8 de setembre a les 17h.

1r dimarts 8 de setembre a les 9.30h.

2n dijous 10 de setembre a les 17h.

3r dimarts 8 de setembre a les 18h.

4t dilluns 7 de setembre a les 17:15h.

5è dijous 10 de setembre a les 16h.

6è dijous 10 de setembre a les 18h.

Les famílies de P3 rebreu un E-mail amb l’enllaç de la reunió.

A les families noves al centre, us hem enviat una invitació al vostre correu electrònic per a connectar-vos amb la nostra plataforma interna (ClassDojo), igualment, us farem arribar l’enllaç a Zoom a través del e-email que vau facilitar en el moment de fer la matrícula.

Per a aquelles famílies que no podran assistir a la reunió deixarem una presentació resum penjada al ClassDojo i a la web.

Moltes gràcies a tots i totes i bon inici de curs.