Tria i gaudeix a Primaria: Ioga

By 18 Novembre, 2019Activitats, blog, Notícies

A cicle inicial han començat el “Tria i gaudeix” aquest curs. I, que són?

El “Tria i gaudeix” són ambients on es treballen diferents tipus d’intel·ligències múltiples. L’alumne escull a quin ambient vol estar i allà se’ls hi fan diferents propostes per a que dugui a terme. A partir d’aquí, la seva creativitat es desenvolupa proposant alternatives o millores; sempre supervisat pel mestre encarregat. Els ambients es realitzen amb un grup reduït de 12 o 16 alumnes, la qual cosa permet donar una atenció molt més individualitzada, adaptada a les seves necessitats.

En aquesta imatge podeu veure l’ambient de “Ioga”. En aquest ambient la mestra dona una mini-classe de ioga postural i de relaxació. Aprenem exercicis per millorar la nostra respiració, aprenem a relaxar-nos i practiquem postures bàsiques de ioga com la tortuga, l’arbre, el gos bocaterrosa…