Acreditació Erasmus KA120-SCH

By 19 Abril, 2023Activitats, Erasmus+, Notícies

acreditació erasmus

Estimades famílies,

Ens plau informar-vos que la nostra escola ha estat premiada amb l’acreditació Erasmus KA120-SCH, que tindrà vigència fins l’any 2027. Aquesta acreditació és una oportunitat fantàstica per als nostres alumnes i personal docent per a participar en intercanvis educatius a nivell internacional i millorar les seves habilitats lingüístiques, acadèmiques i professionals.

Volem destacar que hem rebut aquesta acreditació en una posició molt destacada: la 55 de 1200 sol·licituds. Això demostra que la nostra escola té una gran reputació a nivell internacional i que els nostres alumnes i personal docent estan ben preparats per aprofitar al màxim aquesta oportunitat. La comissió Erasmus del centre ha treballat molt per redactar el Pla Erasmus i l’esforç s’ha vist recompensat.

Ara que hem obtingut aquesta acreditació, estem treballant per oferir als nostres alumnes i personal docent l’oportunitat de participar en programes de mobilitat educativa. Això els permetrà viure una experiència única en un entorn multicultural i adquirir nous coneixements i habilitats que els ajudaran a créixer personal i professionalment.

Agraïm la vostra confiança en la nostra escola i esperem que aquesta notícia us entusiasmi tant com ens entusiasma a nosaltres.

Atentament,

Comissió Erasmus