Col·laboració Tennis Taula Castelldefels

By 22 Desembre, 2019Activitats, Notícies

Els darrers dies s’ha signat un acord de col·laboració amb el Tennis Taula Castelldefels, per la cessió del nostre gimnàs a partir del 8 de gener fins al 31 de juliol del 2020, ampliable als propers cursos. Amb els corresponents permisos del Departament d’Ensenyament i la Secció d’Esports de l’Ajuntament.
La nostra escola vol donar un impuls al tennis taula entre el nostres alumnes, doncs és un dels esports més practicats a l’hora d’esbarjo, realitzant competicions internes, així com la participació als Jocs Escolars, sent una de l’escoles amb més representació, afegint-lo així a la nostra oferta d’extraescolars, amb el servei dels materials i monitors del Tenis Taula Castelldefels. Ens fa molta Il·lusió aquesta col·laboració. Gràcies @tt_castelldefels .