Noves informacions Portes Obertes 2020

By 12 Març, 2020Activitats, Notícies

Accedeix a la pàgina amb tota la informació sobre les Portes Obertes

ACTUALITZACIÓ 12/03/2020 – 16.30

Queda anul·lada la Jornada de Portes obertes del Dissabte 21 de Març. Aviat us penjarem tota la informació que pensàvem donar. Igualment, envieu-nos un correu electrònic si teniu qualsevol dubte a: info@escolalluisvives.cat

12/03/2020 – 12.30

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació excepcional degut al Covid-19, ens veiem en l’obligació de comunicar-vos:
1. Cancelar les portes obertes del Dimarts 24 de Març a les 17.15. Ja que coincideixen en horari amb alumnat al centre.
2. Cancelar la jornada del dijous 26 per visitar l’escola en funcionament, pel mateix motiu que l’anterior
3. Es manté, en principi, la jornada de portes obertes del Dissabte 21 de Març a les 9.00. Aquesta visita es farà en grups molt reduïts de 6 o 7 persones. Recomanem, per tant, que per a aquesta jornada no vinguin acompanyats de criatures i que vinguin les persones imprescindibles. És una excepcionalitat i no es poden formar aglomeracions, segons les directrius del Departament d’Educació.
Tota aquesta informació és a data d’avui. Us mantindrem informats de qualsevol novetat o modificació segons ens comuniqui el Departament.
Estem a la vostra disposició en aquest procés i en cas de què no puguem fer cap visita, us enviariem tota la informació per correu. Si creieu necessari aclarir qualsevol qüestió, no dubteu de posar-vos en contacte amb nosaltres per qualsevol mitjà.
Atentament,
Equip docent Escola Lluís Vives