Preinscripcions 2020/2021

By 8 Maig, 2020Activitats, blog, Notícies

Barem definitiu ordenat

Barem definitiu

Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat a l’educació infantil (segon cicle) i primària és:

Calendari presentació sol·licitud preinscripció

• Presentació telemàtica: del 13 al 22 de Maig.
  • Presentació presencial: del 19 al 22 de Maig, de 10 a 13:30 (amb cita prèvia).

Presentació online

APLICATIUAPLICATIVO

El Departament aconsella, a tothom que pugui, fer la preinscripció pel curs 2020/2021 de manera telemàtica.

El codi del nostre centre és: 08015843

Per l’aplicatiu (PRIORITAT)

Haureu d’enviar el resguard que us generi l’aplicatiu i la documentació acreditativa escanejada o fotografiada. Ho heu d’enviar al correu del CENTRE DEMANAT en PRIMERA OPCIÓ: a8015843@xtec.cat. Nosaltres us contestarem conforme hem rebut el resguard i la documentació. Qué cal enviar?

• El resguard de la sol·licitud que genera l’aplicatiu online
  • Fotocòpia o foto del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Fotocòpia o foto del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia o foto del DNI de l’alumne o alumna (si en té)
  • Si heu al·legat algun mèrit del barem, també ens haureu d’enviar aquesta documentació escanejada o fotografiada

Presentació presencial

Demana Cita Previa

No pots presentar la sol·licitud online? També tens la possibilitat d’apropar-te a l’escola per a presentar-la.

Ho has de fer de la següent manera:

• Concerta la teva cita prèvia aquí o truca al telèfon 659.70.39.60 (horari d’atenció de 9 a 17h)
  • Reserva la teva hora
  • Porta protecció: ús de guants i mascareta obligatori
  • Porta la documentació omplerta amb els documents fotocopiats, per evitar fer cues i per agilitzar el procés. Has de portar fotocopiat:
    • Sol·licitud omplerta
    • Llibre de família o, si no en teniu, la partida de naixement
    • DNI o NIE dels progenitors i de l’alumne (si en té)
    • Targeta sanitària de l’alumne (TIS)
    • Certificat de convivència, quan el domicili habitual no coincideix amb el DNI
    • Documents acreditatius del barem (llibre família nombrosa o monoparental, certificat acreditatiu discapacitat, ajut de la renda garantida de ciutadania)

CRITERIS DE PRIORITAT PER A L’ORDENACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1. Criteris generals:
– Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare o tutor legal hi treballa: 40 punts
– Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
– Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts
– Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts
– Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts
– A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
–  Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts
– Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts

2. Criteris complementaris.
– Formar part de família nombrosa o monoparental: 15 punts