Premi a la millor carrossa

By 24 Febrer, 2020Activitats, Notícies

Guanyem el premi a la millor carrosa en la rua infantil de Castelldefels!

Gràcies a la dedicació i implicació de tothom en elaborar una carrosa espectacular amb milers de detalls!

Us la expliquem.

Hem dividit la carrosa en 2 parts:
– ? la part morta, on podem veure el món sense abelles. Les famílies han fet servir oueres sense pintar per simbolitzar un rusc sense vida. Han inclòs els elements que provoquen que desapareguin les abelles: pesticides, aerosols i productes tòxics que provoquen la desaparació d’aquests petits insectes. Fins i tot vam posar al nostre DJ, vestit d’esquelet!

– ? la part viva, on veiem tot allò que ens aporta la presencia d’abelles al nostre planeta. Amb material reciclat, les famílies han elaborat petites abelles, flors i animalons del bosc. Els alumnes han pintat, decorat, retallat i escrit els cartells.

I com no, no podríem deixar a la nostra capgrossa: la Lluïseta. Vestida d’apicultora, vigila com les abelles del Vives ballen i canten!.

El bon ambient i la germanor que es respira a l’escola s’ha fet palès aquest matí en la nostra rua. Més de 150 participants!!

La música barrejada per un pare i la coreografia a càrrec d’una mama de l’escola l’hem practicant durant uns quants dies. El dia de la rua ens ho vam passar d’allò més bé ballant sense parar.

Finalment, ens van otorgar el premi a la millor carrossa!

Gràcies a les entitats organitzadores per donar l’oportunitat de gaudir d’una estona familia-escola.