Autonomia i responsabilitat
Comencem el dia amb rutines d’aula per tal d’anar augmentant l’autonomia i responsabilitat a l’alumnat.
Espais d’aprenentatge
Duem a terme “espais d’aprenentatge” per a donar continuïtat al canvi de mirada iniciat a Infantil, on l’alumnat desenvolupa habilitats i capacitats de forma significativa per a construir el seu propi coneixement.
Cicle Inicial
Manipulació i tecnologia
Treballem per projectes en equip, realitzant activitats manipulatives, vivencials, en grup cooperatiu, etc. La manipulació i la tecnologia formen part del dia a dia de les aules.
Hàbit lector
Donem molta importància a l’hàbit lector com a base de l’aprenentatge de totes les àrees i dimensions. En el nostre portfoli digital de lectura recollim exemples de la nostra lectura i així podem veure la nostra millora.
Empoderament i organització
Continuem millorant la nostra organització a través de sistemes que ens permetin perfeccionar la nostra autonomia i responsabilitat.
Tria i gaudeix
Una tarda a la setmana fem “Tria i gaudeix” per aprendre jugant i de manera vivencial, es treballen les diferents intel·ligències múltiples, tenint en compte els interessos de l’alumnat.
Cicle Mitjà
Tecnologia i reptes
Proposem reptes amb els quals necessitem l’ús de la tecnologia per a resoldre’ls. Aprenem de manera cooperativa i ens ensenyem els uns als altres.
Velocitat i comprensió lectora
Un cop la lectoescriptura s’ha assolit, és el moment de centrar-se en entendre allò que llegim de manera més pautada. Treballem també la velocitat lectora per tal de guanyar seguretat a l’hora de descodificar el llenguatge escrit.
Seguretat i resiliència
Guayem seguretat en nosaltres mateixos demostrant la nostra autonomia i responsabilitat.
Assertivitat
Potenciem les habilitats dels estudiants per a expressar els seus sentiments, opinions i pensaments d’una manera adequada i respectant els drets de la resta.
Cicle Superior
Creadors digitals
Potenciem la creativitat durant tota l’escolaritat però és a cicle superior quan tenen un domini prou ampli com per produir artefactes digitals amb els continguts de l’aula.
Expressió escrita
Practiquem i aprenem a redactar escrits coherents i cohesionats amb el nostre punt de vista personal.