Steam week -setmana de la ciència-

logo erasmus

Durant la setmana del dilluns 12 d'Abril a l'Escola Lluís Vives hem realitzat una sèrie de treballs relacionats amb l'STEAM. A continuació us volem mostrar, des dels més petits a l'etapa d'infantil fins els més grans a l'etapa de primària, les activitats que hem estat realitzant.

Educació infantil

Els alumnes de P3 han construït el cicle de la papallona durant la setmana de la ciència que vam celebrar la setmana passada.

Els alumnes de P4 han visitat L’Olla del Rei de Castelldefels per fer una observació de la natura que tenim al nostre voltant. Un entorn preciós que cal conèixer des de petits.

Els alumnes de P5 han fet experiments amb plantes.

Educació primària

Els alumnes de 1r han realitzat experiments amb vinagre i bicarbonat durant la setmana de la ciència. Observant així, l’aparició d’un gas dins del globus.

Els alumnes de 2n van realitzar experiments amb liquids, van barrejar diferents materials per veure si es dissolien o es separaven.⁠

Els alumnes de 3r van anar a Planetari Municipal de Barcelona a fer una observació sobre l’univers.⁠

Vehicles solars 4t

L’alumnat de 4t va treballar amb plaques i energia solar. D’aquesta  manera van aconseguir fer funcionar un vehicle amb energia solar. Serà aquest el futur dels nostres vehicles?

Els alumnes de 5è han replicat el funcionament del cor amb materials #DIY.

Els alumnes de 6è van realitzar una recerca sobre els drets humans als països participants de l’Erasmus.⁠