This post is also available in: esSpanish enEnglish

Projecte Educatiu

Totes les accions que desenvolupem a l’escola són per a què els infants assoleixin un bon nivell acadèmic i personal. El nostre objectiu és formar persones crítiques i compromeses amb la societat.

L’escola està vinculada a l’Institut Josep Lluís Sert amb qui  treballem conjuntament. Participem en un projecte europeu amb escoles d’àrreu d’Europa a través d’activitats plurilingües per fomentar la igualtat i la conviència.

GEP

Formem part del “Grup Experimental del Plurilingüisme” a Catalunya. La nostra escola ofereix altres àrees com Science, Arts and Crafts i Psicomotricitat,  on la llengua vehicular és l’anglès.

Noves Tecnologies

Som una escola del segle XXI. Disposem de Pissares Digitals a totes les aules i tablets per a l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Sharing to Learn

Alumnes del British School of Barcelona realitzen activitats amb els nostres alumnes per millorar l’expressió oral i l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Pla Català de l’Esport

Potenciem hàbits saludables i la participació dels nostres alumnes en activitats esportives, tant dins com fora de l’escola. La tolerància, el respecte i la igualtat són els pilars fonamentals en el que es basa l’esport a l’escola.

Escola Verda

Participem en campanyes de reciclatge durant tot l’any i conreem el nostre propi hort, fet que ens permet conèixer la natura de ben aprop.

Patis coeducatius

Som part del projecte per a la diversitat i el respecte en els jocs. Els nostres patis proporcionen un moment d’esbarjo i entreteniment per a tot tipus de necessitats. Les famílies han construït els espais dels nostres patis.

La nostra transformació
Sortides i colònies

Realitzem sortides de camp per tal de conèixer i investigar el nostre entorn. Així mateix, realitzem colònies des de P5 i a final de cada cicle per tal de potenciar la convivència i la cohesió de grup.